PRESSEMEDDELELSE
November 2003

To specialkataloger til kvinder med en stor barm
… Hverdagens Favoritter og
… Efterårets Mode

LACE Lingeri har de sidste tre år udgivet et specialkatalog med smart lingeri til store barme (D-H skål). Vi har fået en helt utrolig positiv reaktion på katalogerne. Da vores udvalg af BH’er i smart design, trendy stofmaterialer og moderigtige farver er blevet endnu større, har vi valgt at udgive to kataloger med hver sit fokus:

• Efterårets Mode giver en smagsprøve på 17 af efterårets og vinterens nyeste serier i de moderigtige farver
  • Hverdagens Favoritter har samlet 24 af de kendteste bestsellere (inkl. special-BH’er til sport og amning)

De vedlagte postordrekataloger indeholder i alt 41 BH-sæt fra D- til H-skål fra de kendteste mærkevarer: Marie Jo, Prima Donna, Fantasie, Freya, Chantelle, Passionata, Aubade og Triumph. Fokus er på BH-sæt til kvinder i de mest gængse størrelser, dvs. med omkreds under barmen på 70-90 cm og trusser i str. 36-46.

Udover papirkataloget findes et endnu større udvalg i LACE Lingeri’s netbutik – www.lacelingeri.dk -, hvor bl.a. sports-bh’er og amme-bh’er er udbudt i de store skåle. Via hjemmesiden kan interesserede bestille det gratis papirkatalog og få råd om valg af rette BH-størrelse (bl.a. med klip fra udsendelser med LACE fra DR1 & TV2 – inkl. størrelsesguide).

De fleste postordrekunder vælger i øvrigt at handle via eButikken, hvor man kan betale med Dankort. Og der er naturligvis 14 dages fortrydelsesret.

Yderligere oplysninger:

LACE Lingeri

Indehaver Charlotte Maj Leerskov

Tlf.: 7021-1084.

Mobil: 2049-9003.

E-mail: lace@lacelingeri.dk

Gå til forside        e-mail: lace@lacelingeri.dk